Chuck Versus the Ring, Part 1
S2, E22: When Ellie and Awesome's wedding day finally arrives, Chuck must save Ellie's life and her big day from being ruined by Ted Roark (recurring guest star Chevy Chase) and Fulcrum. Recurring guest stars also include Morgan Fairchild, Bruce Boxleitner, Tony Hale and Scott Bakula.