Chuck Versus the Role Models
S3, E15: Chuck and Sarah are assigned to train under Craig and Laura Turner, a married CIA team who, despite their impeccable record, hate one another. The Turners' stormy relationship forces Chuck and Sarah to wonder if they're doomed with the same fate. Meanwhile, Casey must train the newest member of the team Morgan.