Chuck Versus the Three Words
S3, E2: Chuck gets a new mission when Sarah's best friend Carina comes through town with her fiancé Karl. Things get complicated when Chuck wants to hash out his and Sarah's relationship problems while they're on the mission. Meanwhile, Morgan finds himself in trouble when he lies to Jeff and Lester.