Chuck Versus the Tooth
S3, E16: Chuck struggles with disturbing dreams and now he believes his most recent dream predicts danger for a visiting head of state. General Beckman however, is unconvinced and assigns Chuck to meet with a CIA psychiatrist Dr. Leo Dreyfus. Meanwhile, Ellie gets surprising news and Anna returns to the Buy More to talk to Morgan.