Chunin Challenge: Rock Lee vs. Sasuke!
S1, E22: As Naruto, Sasuke and Sakura prepare for the examination, a ninja named Rock Lee appears. Lee wants to fight Sasuke, who holds the power of the Uchiha tribe. Sasuke accepts Lee's challenge, but his opponent attacks with such quickness that he can only stay in defense mode.