Church of Metropolis
S2, E5: Bill Church (PETER BOYLE) and Martin Snell (BRUCE WEITZ - Hill Street Blues) lead an evil international organization that uses violent crime to ruin flourishing business areas. Lois and Clark enlist the help of Mayson Drake (FARAH FORKE - Wings) to bring the criminals to justice.