Сезон 1, серия 4: 1967: Ringo travels to Germany for a heavyweight title eliminator, fighting for the belt that was left vacant by Ali refusing to go to Vietnam. In Reno, Ringo grows closer to Tracy and Suárez and eyes a business opportunity at the Mustang Ranch.