Ciera & Eskimo Jay
시즌 1, 에피소드 3: Ciera's life changed when a troll named "Eskimo Jay" stole her selfies and created an offensive meme that went instantly viral. Hurt, angry and embarrassed, Ciera teams up with Charlamagne and Raymond to confront her aggressor.