Cipher
S2, E3: Sydney must outwit her enemy, Sark, in order to find a crucial piece of intel. Meanwhile, Jack faces Sydney's mother for the first time in almost 20 years. Will finally meets Vaughn and Sloane is haunted by his wife's death.