Citizen Joe
시즌 8, 에피소드 15: Gen. Jack O'Neill finds an uninvited visitor in his home. Wielding a pistol (which is aimed at O'Neill's chest) Joe Spencer a barber from Indiana accuses O'Neill of ruining his life.