City In Fear
S1, E1: 1/24/2023 - City In Fear - In 1977, the neighbourhoods of Los Angeles were turned upside down by a series of gruesome strangulation murders, leaving the police to face mounting public pressure to identify the faceless killer and protect the city's women.