S3, E11: In a flashback episode that takes place when Lucifer first came to Los Angeles, Amenadiel comes to retrieve his fallen brother, but is shocked when he is mugged. Amenadiel enlists Lucifer’s help to track down the mugger, and Lucifer, in turn, offers his assistance – but only in exchange for a favor. Meanwhile, Chloe and Dan – who are still married – investigate the murder of an MMA fighter at the hands of the same killer who mugged Amenadiel.