City of Gold
S1, E5: Josh treks the stone-paved Inca Trail, ascending 20,000 ft. through the Andes and into the Peruvian Amazon in search of the undiscovered City of Gold. His road to riches takes a detour to the legendary ruins of Machu Picchu.