Claire and Present Danger
Сезон 8, серия 8: Danny asks the mother of Stephanie's friend Gia out on a date--causing Michelle to rebel. Joey is surprised when the French woman he asked out on a date arrives with her husband. Jesse is nervous about his first appearance with his new band.