S2, E4: Top Gear pounces into action with a Jaguar-themed show. Everyone drives a Jaguar, or two, including the R Coupé concept car, the C Type, the MkII, the new XJ, the XKRR and the new Aston Martin. Celebrity Tory politician Boris Johnson is the 'Star in a Reasonably Priced Car'.