Clash of Wills
S1, E6: Wife and mother, Sue Behrens, is murdered while working a late-shift at a motel. Signs point to a crime of passion, but Graham Hetrick knows it isn't so simple. Still, no one imagines it will take 12 years to catch a killer and find justice for Sue.