One Piece Clash with the Black Cat Pirates! The Great Battle on the Slope!
S1, E12: Luffy and crew seek to best Captain Kuro, but they've prepared their defense on the wrong side of the island! All looks grim now that Usopp must face off against the Black Cat Pirates alone.