Clean Slate
T3, E11: On the eve of Chinese New Year, Jessica pushes the entire family to settle all debts, disputes and grudges to ensure good fortune for the coming year. Unsure if she can contain her temper for the remainder of the day, Jessica enlists Emery to makes sure she keeps her cool. Meanwhile, Louis and Evan go on a wild goose chase to hunt down some hate mail, and Eddie is forced to entertain his super lame cousin, on a special Chinese New Year-themed episode.