S1, E5: When Cleveland has "the talk" with Roberta, it scares Cleveland Jr. into taking a vow of chastity, but his sworn celibacy may not be all he had hoped for when he overhears Cleveland making fun of him. Meanwhile, Rallo shows an interest in attending church.