10am on a Tuesday with Sasha DiGiulian Climbing in Moab
S1, E1: Sasha DiGiulian wakes up in Moab, Utah and gets a morning crack climb in, then cruises back to Denver, Colorado, for an afternoon training session with Dave Wahl to improve her climbing skills.