Close Encounters
S4, E16: Shana tells Emily that she has a message from Ali, but can Emily and the girls trust Shana with all that they know about her? And when Shana ups the stakes and says that Ali wants to meet Emily -- and only Emily -- could it all be part of an "A" plan, or is Emily really Alison's favorite?