Closed, but Unresolved
Сезон 1, серия 4: The police pins the murder on Vignesh and closes the case. There is a public backlash against the police for their hasty conclusion. Vivek is not at peace and wants to do justice to the victim inspite of his obsession with the case affecting his personal life. Jones, the mansion help, gives a lead about Velonie.