Money. Power. Respect. Closing Arguments
S1, E6: Despite Lord Jamar's dictates, Dana takes on a male rapper. Wendy's PSA runs amok; Kelly jets to LA for a business emergency. Nakia gets busted gossiping about Wendy; Nakia's blog party erupts into chaos.