Cloud Green
시즌 4, 에피소드 18: Despite Dina’s (Lauren Ash) protests, Amy (America Ferrera) lets Glenn’s (Mark McKinney) pastor host an Earth Day booth at the store, but things quickly unravel when Glenn won’t recognize Amy’s authority. Jonah (Ben Feldman) spearheads Cloud 9’s green initiative, but is met with apathy from his coworkers.