S4, E20: When a photo of a mess at store 1217 goes viral, Amy (America Ferrera) and Jonah (Ben Feldman) try to use it to their advantage, while Dina (Lauren Ash) starts hunting for the anonymous tweeter. And with money tight now that their hours have been cut back, Mateo (Nico Santos), Cheyenne (Nichole Bloom), Garrett (Colton Dunn), and Glenn (Mark McKinney) sell their personal items in the store.