Cloudburst
S1, E6: The fight against Tsukiyama is resolved, but Touka wants to kill Kimi, now that it's clear she knows that Nishiki and Kaneki are ghouls. Meanwhile, Hinami is eager to see her father again after being apart for so long, and acts out when she is unable.