Cloudy With a Chance of Malt Balls / Dance of the Dead
S1, E1: Corey wants to get Grojband’s music into the upcoming Cherry Grapestain movie. They have to impress her at her new premiere and rock that drive-in. / When a haunted amp and Corey’s terrible lyrics, Zombie rise from the dead!