Clovis
S3, E4: On a fundraising trip in Silicon Valley, Selina is challenged by an anti-fracking mom and visits the campus of Clovis, a tech company with a young, ambitious CEO. Back in D.C., Jonah makes a crude viral video of the Selina/mom encounter, and Dan, with Ben's help, gets an idea for a rumor he can spread against Chung.