Co-Parenting Rocks
S1, E10: Catelynn is hospitalized so Tyler is left juggling the kids. Amber is shocked with the state Andrew left her house. Jade is emotional on Kloie's first day of school. Cheyenne finds out Cory will be out of town & won't be able to help like he promised.