Cocaine, Cartels, & Crack Downs
S1, E2: Cocaine lands in America from secret airports, lining the pockets of violent cartel bosses, and an infamous "black widow", as the CIA's shadow wars have unintended consequences. President Reagan cracks down as crack invades the USA.