Cocaine
S1, E6: Mariana retraces one of the world’s most intractable smuggling routes, following cocaine’s path from a remote Peruvian valley through Colombia’s Caribbean coast, all the way to the streets of Miami. Despite the decades-long U.S. war on drugs, cocaine production is at an all-time high, and Mariana meets some of the people who risk their lives to deliver America’s favorite party drug.