D_CIDE Traumerei Cocoon Thread
S1, E2: One of Ryuhei's classmates is suffering from an abusive father and stifling home life. She turns to a mysterious drug to escape from her problems, but the drug has a connection to the strange world that Ryuhei is investigating.