C.O.D.
시즌 2, 에피소드 9: Finch and Reese’s surveillance skills are pushed to the limit when a New York City cab driver’s number comes up and any one of his passengers could be involved in the impending crime. Hundreds of passengers add up to hundreds of suspects.