Code of Silence
S4, E15: Oliver and the team uncover HIVE's plan to take out Team Arrow once and for all. With HIVE's next attack imminent, Lance wonders if Donna is safer without him in her life. Meanwhile, with the wedding fast approaching, Oliver begins to feel guilty that he hasn't told Felicity about his son.