Code of the Streets
S1, E2: As a favor to an old friend, Luke tries to help a kid who’s in trouble with Cottonmouth. NYPD detectives Misty Knight and Rafael Scarfe find their way to Pop’s Barbershop where Luke and Misty cross paths again. As Luke searches for a peaceful resolution between the kid and Cottonmouth, he’s pulled deeper into the fight as things take a wrong turn.