Code of the West
S7, E5: After a dangerous convict escapes from prison, where he was serving a life sentence, and begins killing those involved in his incarceration, Walker and Trivette set out to end his reign of terror before he murders Arthur McSpadden, the judge who presided over his case and is now a popular author.