Coffin Fever
시즌 1, 에피소드 6: Two housemates fight to keep from drowning in a deadly Devil Jeopardy Elimination. The remaining crew pushes the limits of claustrophobia. An alliance conspires to manipulate a rival into losing their cool – and their life.