S1, E3: After a surgery Yasemin rests at home for a while. A herbal tea that has come out of one of the packages her fans sent her almost causes the death of Ekin and Taner, who are at Yasemin's house. Rafet's business partner Serkan decides to shoot the movie "Hunter" in memory of Rafet. Yasemin sees someone suspicious in the video footage of the award ceremony night. She traces him till his house.