Cold Blooded
Сезон 3, серия 7: As a deadly crime spree begins to surface, a century-old urban legend takes shape in Portland's sewers and becomes Nick's (David Giuntoli) latest case. In Europe, Adalind (Claire Coffee) meets Prince Viktor (guest star Alexis Denisof), who's come to bring those responsible for his cousin Eric's demise to justice. Meanwhile, Captain Renard (Sasha Roiz) responds to the recent attempt on his life.