Cold Cuts
S5, E10: Tony B. and Christopher unearth some old memories during an otherwise idyllic trip to the country. Tony and Carmela plan another party; Janice lands in anger-management therapy after a sports-rage incident; Benny and Terry solve a missing-Vespa mystery; and Tony puts his sister's newfound serenity to the test.