Cold Weather Tested
S1, E10: After booking a video shoot where they'll be doing a snow battle, Tyler takes it upon himself to get the rest of Dude Perfect "cold weather ready". The twins proclaim that they aren't "easily scared" and are put through the ultimate fear test.