Сезон 1, серия 1: Zoe Pulver and Jane Long have great jobs working for Ashley Pollow, a talented tax attorney in Florida. But Ashley also has a violent temper, and when a grisly murder takes place at the office, Jane and Zoe find themselves way too close to the killer.