College
시즌 6, 에피소드 2: Y2K is on the horizon. While Grandma Jenny, Emery and Evan look to the future, Louis and Jessica take a trip down memory lane. Eddie, on the other hand, is stuck trying to navigate the present after his first college visit doesn’t exactly go according to plan.