Alaska: The Last Frontier Collision Course
S8, E16: Otto and August radio Eivin for rescue after facing an emergency at sea. Atz Senior must decide between life on the Yuletide and returning to the family homestead. Atz Lee puts Jane's homesteading skills to the test with a wilderness scavenger hunt.