Collision
S2, E18: Colter heads to Willow Creek, Mich., after a worried mother hires him to track down her beauty queen daughter, Riley, who vanished while driving home from work. While investigating at the garden center where Riley works, Colter looks into her modeling past and uncovers that she was hiding a major secret.