Colors
Сезон 3, серия 4: Rush and Jeffries investigate a 1945 case involving baseball great Clyde "The Glide" Taylor, who was beaten to death with his own bat after a game. The only evidence Rush and Jeffries have is the victim's bloodstained jersey with tobacco juice smudges on the chest.