90 Day Fiance: Happily Ever After? Colt and Larissa: Judgement Day + Tell All Part 1
S4, E13: Colt and Larissa's journey continues as they prepare for the trial of her third arrest. Then, the Tell All begins as the couples of 90 Day Fiance: Happily Ever After? take a deep dive into the details of their most intense moments this season.