Columbia
S4, E1: In the Season Four premiere of SLEEPY HOLLOW, Crane and Jenny begin to navigate life following the unexpected death of Abbie Mills. When he finds himself in a the nation’s capital, Crane must forge unlikely partnerships in his quest to find the next Witness, as he discovers that there is more evil at play than he realized was possible.