S2, E18: Jake's mainly absentee father, Roger (guest star Bradley Whitford), comes to town to spend some time with his son. Jake can’t wait to see him, but Charles is skeptical of Roger’s intentions. Meanwhile, Holt tasks Amy, Terry, Gina and Rosa with an impossible brain teaser in exchange for Beyoncé tickets.