Combat
S1, E11: Savage aliens are being kidnapped from the streets of Cardiff and Torchwood wants to know why. Owen is sent undercover to find out who is behind it and soon befriends the charismatic Mark Lynch. Beneath the veneer of normal city life, Owen discovers a shocking subculture. Can he avoid being sucked in?